Pages

Friday, July 9, 2010

My Introduction


Bicara Hatiku Dan Realiti...

Assalamualaikum....

Wahaii saudara- saudari sekalian...alhamdulillah dengan izin allah swt saya telah Berjaya mencipta blog saya sendiri dan insyaAllah ianya mampu memberi manfaat kepada umat manusia seluruhnya. Dengan kesempatan usia yang tersisa ini, saya akan berusaha membuat nukilan yang insyallah boleh menjadi bahan bacaan tambahan kepada kita semua. Marilah kita menyahut

sabda rasullulah saw bahawa “ sampaikanlah dariku walau sepatah kata ”.

Jadi sejauhmana kita sebagai seseorang yang mempunyai ilmu dapat menyalurkan segala ilmu yang ada kepada mereka yang memerlukan. InsyaAllah melalui medium ini, jika saya diberikan kemampuan oleh Allah swt saya akan berusaha untuk menyalurkan segala ilmu dan pengalaman yang ada agar boleh dijadikan iktibar dan diamalkan dalam kehidupan sehari-hari. Dengan izin Allah swt, kesempatan yang diberikan kepada saya untuk belajar di Universiti akan saya manfaatkan sepenuhnya untuk menberi transformasi positif terutamanya untuk diri saya sendiri, keluarga, sahabat, masyarakat dan Negara. InsyaAllah...??

Wahaii saudara saudari sekalian...hasil coretan ilmu sama ada daripada diri saya sendiri atau perkongsian ilmu dari penulis lain yang terpampang di blog saya ini semestinya mempunyai kekurangan dan kelemahan. Justru itu, saya ingin memohon ampun kepada Allah swt dan para pembaca sekalian atas segala kekurangan dan penyelewengan yang mungkin tidak disengajakan dalam bait kata setiap nukilan yang terdapat dalam blog ini.

Seperti yang kita tahu, bahawa kesempurnaan itu hanya milik Allah swt dan kita sebagai manusia yang tak sempurna semestinya tidak akan terlepas dari melakukan kesilapan.

Di sini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pengunjung blog saya “ hadimuslim ” kerana sudi menbaca bahan yang terdapat dalam blog ini. Saya harafkan kehadiran blog ini boleh menjadi salah satu sumber bacaan yang berinformasi dan memberi input baru yang boleh menjadi santapan nurani untuk kita semua.
Justeu itu, saya sangat mengalu-alukan segala komen saudara – saudari sekalian supaya proses pembaikan dapat saya dilakukan dari masa ke semasa. Insyaallah dengan apa yang kita lakukan selama ini hanyalah niat untuk mendapatkan redha Allah swt agar ia-NYA menjadi catatan yang baik di akhirat kelak.. Amin...ini bicara hatiku selama ini? Adakah menjadi realiti???

Jazakallahu khairan semua....Wasalam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...